+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Landštejnský dvůr Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 79 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    85%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    79%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Zdeněk

Älteres Paar, 6.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Okolí hotelu. Možnosti parkování.

  • V koupelně nefungovalo odvětrání. Teplý Jágermaister

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Tomáš

Einzelreisender, 28.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Písek z parkoviště byl všude.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 19.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 25.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří

Einzelreisender, 6.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana

Gruppe von Freunden, 12.9.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Personál byl ochotný a příjemný, jídlo dobré - snídaně formou švédských stolů a večeře dle jídelního lístku, výběr dostačující, pokoje čisté. Měli jsme štěstí a z pokoje jsme měli výhled přímo na Landštejn.

  • Drobné nedostatky v koupelně - vypadávací prkýnko na toaletě, špatně těsnící špunt ve vaně a v umyvadle pouze výpust bez uzávěru. Je ale vidět, že hotel prochází rekonstrukcí - za našeho pobytu byla dělána nová střecha.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Veleba

Älteres Paar, 23.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Minimální výběr, někdy žádné ovoce k snídani. Někdy chybělo mléko. Vyškrtněte halaslé z nabídky polévek, když ji nenabízíte.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Příjemný personál i prostředí

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 15.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • příjemná obsluha, ochota

  • vyšší ceny v hotelové restauraci, kterým neodpovídala kvalita jídla, na pokoji chyběly věšáky, v koupelbně není kde zavěsit ručník, chybějící polička nad umyvadlem, kde zbyly pouze úchyty, nefunkční ventilátor v koupelně, takže nnadměrná vlhkost

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • pohodlné postele vč. tradičních péřových přikrývek, kvalitní kuchyně, bezva výhled na hrad Landštejn, ochotnáý personál

  • nefungující lampička nad postelí, chyběly skleničky, zašlé nátěry oken

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Landštejnský dvůr hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Váš názor, co se týče oken je v plánu rekonstrukce, to bohužel nelze v sezóně. Ostatní nedostatky - jako zřejmě prasklá žárovka, kterou vyměníme, chybějící skleničky které dodáme, určitě napravíme.

Anonym

Gruppe von Freunden, 24.7.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo perfektní !

  • Není, co bych vytkla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Milena

Älteres Paar, 23.7.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • krásné umístění v blízkosti hradu a u východiska turistických cest, klid a pohoda, ochotný personál, pokoj malý, ale útulný, nic nám nechybělo

  • hotel má vlastní parkoviště - zmateně jsme hledali (naše chyba), jak se na něm platí, naházeli jsme peníze do parkovacího automatu, než jsme zjistili, že se platí v hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Věra

Älteres Paar, 5.6.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Blanka

Einzelreisender, 30.8.2020

Sedlec Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Stravování - dobrá jídla, dostatečné množství, pestré Personál - velmi příjemný

  • Postel - proleželé matrace, hlava byla níž než nohy, náplň polštářů je z něčeho ostrého, co se propichovalo ven Pokoj č. 5 - tři postele jsou na tak malou místnost hodně - na straně oken nutno chodit v předklonu, zvláště teď v létě, kdy jsou okna otevřená, o třetí postel se člověk stále nohama otlouká, takže není nouze o nějakou modřinku

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 20.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Umístění.

  • Nabídka jídel a jejich kvalita, špatně uklizené pokoje a málo udržované koupelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr

Älteres Paar, 9.8.2020

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
28 %
  • výhled na hrad... jinak nic. služby se velmi zhoršily (byl jsem zde pátý rok po sobě ale na příští rok se asi poohlédnu jinde...)

  • hotel žije ze svého jména a umístění v nádherné lokalitě pod hradem Landštejn ale vybavení bez investic chátrá a služby se rok od roku zhoršují... Vyhlášená kuchyně začíná být yhlášená tím že ceny jsou nadstandardní ale kvalita výrazně zaostává... Personál je složený z brigádníků kteří tápou...

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Kateřina

Gruppe von Freunden, 31.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Pokoj byl čistý a prostorný, Okolí ubytování bylo moc pěkné

  • Zažily jsme velice chaotický personál, měly jsme polopenzi formou rautu - jídla bylo málo a bylo nedochucené, mdlé a ani na pohled přitahující. Personál byl často velmi nepříjemný chaotický a nevěděl, co má dělat. První večer jsme si chtěli dát víno, dostaly jsme teplé bílé víno, při snaze vyřešit problém mi bylo řečeno že ho můžou dát na chvíli do mrazáku, my však víno chtěly hned. Víno nám nakonec nebylo účtováno a vrátily jsme hned po ochutnání, ale vychlazeného vína jsme se nedočkali, prý nemají lednice...a proto jsme šli ke konkurenci.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6